خرید پکیج ایران رادیاتور

امروزه برای تامین گرمایش فضا های بزرگ مثل محل کار و خانه از پکیج ایران رادیاتور به عنوان یکی از تجهیزات گرمایشی استفاده می شود و پکیج ایران رادیاتور در دو نوع زمینی و دیواری تولید و ساخته می شود. مهم ترین فکتور در انتخاب پکیج گرمایشی، تعیین ظرفیت پکیج می باشد که متناسب با متراژ فضا قابل انتخاب و محاسبه است.

پکیج ایران رادیاتور از نظر محل نصب

پکیج دیواری ایران رادیاتور: این نوع پکیج گرمایشی به علت ابعاد و وزن کم قابلیت نصب در فضاهای کوچک را داردو قادر به تامین گرمایش آبگرم و گرم کردن محیط های کوچک با متراژ پایین را دارد. پکیج دیواری بوتان نسبت به نوع زمینی راحت تر نصب می شود.
پکیج زمینی ایران رادیاتور: این نوع پکیج گرمایشی به طور معمول برای تامین گرمایش محیط های بزرگ با فضای بزرگتر استفاده می شود و برای گرمایش ویلا ها انتخاب مناسبی می باشد. پکیج زمینی ایران رادیاتور نسبت به پکیج دیواری فضای بیشتری را اشغال می کند.

مزایا استفاده از پکیج ایران رادیاتور

• قابلیت نصب آسان و راحت
• تامین آبگرم مصرفی
• تامین گرمایش محیط
• مصرف کارآمد انرژِی

نکته: قبل از خرید پکیج گرمایشی ایران رادیاتور به ظرفیت حرارتی که با توجه به متراژ واحد مسکونی و ادارای محاسب می شود، توجه فرمایید.

خرید بهترین پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از پکیج های گرمایشی ایرانی است که در مدل های مختلف و با ظرفیت 21000 تا 36000 تولید می شود و شما می توانید در سایت تخصصی اطلاعات فنی چندین مدل از پکیج های ایران رادیاتور را بررسی و انتخاب کنید.
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و... دارای مدل های متنوعی می باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.