راهنمای انتخاب پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از تجهیزات گرمایشی جهت تامین آبگرم مصرفی و گرم کردن محیط در کمترین زمان مممکن را ایجاد می کند. امرزوه برای تامین گرمایش واحد های مسکونی و اداری از پکیج دیواری استفاده می کنند که علاوه بر گرم کردن محیط، در تامین آبگرم مصرفی در تمامی فصول نیز نقش مهمی دارد.
شرکت ایران رادیاتور به عنوان یکی از تولید کنندگان پکیج دیواری، پکیج ایران رادیاتور را در مدل ها و ظرفیت حرارتی مختلف تولید و ساخته است.

انواع پکیج ایران رادیاتور از نظر محل نصب

پکیج گرمایشی ایران رادیاتور، از نظر محل نصب به دو دسته پکیج دیواری و پکیج زمینی تقسیم بندی می شود.
پکیج زمینی ایران رادیاتور به طور معمول برای تامین گرمایش واحد های بزرگ با متراژ بالا مناسب است و نسبت به نوع دیواری فضای بیشتری را نیز اشغال می کند.
پکیج دیواری ایران رادیاتور نیز به علت ابعاد و وزن کم، به عنوان یک پکیج دیواری کم جا برای تامین گرمایش واحد های مسکونی کوچک با متراژ پایین مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر گرم کردن محیط، در تامین آبگرم مصرفی نیز نقش بسزایی دارد.

مزایا و ویژگی پکیج ایران رادیاتور

  • نصب آسان و راحت
  • جایگزین مناسب به جای موتورخانه جهت تامین آبگرم مصرفی
  • مصرف بهینه انرژی
  • تامین آبگرم مصرفی با فشار مناسب و در کمترین زمان
  • قابل استفاده برای فضاهای کوچک
  • عدم اشغال فضای زیاد

خرید پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی تجهیزات گرمایشی جهت تامین گرمایش واحد های مسکونی و اداری محسوب می شود و در هنگام انتخاب و خرید پکیج ایران رادیاتور ، به فاکتور های مهمی مثل نوع سوخت مصرفی، ظرفیت حرارتی پکیج، فشار آب و نوع پکیج توجه کنید و پکیج گرمایشی مناسب فضای مناسب را خریداری نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.