راهنمای خرید پرده هوا

پرده هوا به عنوان یک مانع از ورود حشرات، گرد و خاک و الودگی به محیط داخل جلوگیری می کند. به طور معمول پرده هوا را در قسمت بالایی درب فروشگاه ها، پاساژ ها، رستوران ها و کارخانه ها و... نصب می کنند و مانع از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل می شود.
در محیط هایی مثل کارخانه ها که علاوه بر ورود افراد و بارگیری ماشین ها، به علت باز بودن درب این نوع محیط ها از پرده هوا به عنوان یک مانع و محافظی در برابر ورود حشرات و آلودگی به داخل استفاده می کنند که براساس مدل و طول و ظرفیت های مختلف ، متناسب با فضای مورد نظر قابل انتخاب است.
پرده هوا به عنوان یکی از تجهیزات تاسیسات در بالای درب ورودی ها نصب می شود و بر اساس شرایط اقلیمی و جغرافیایی، مجهز به کویل آب گرم و کویل آب سرد است.

خرید پرده هوا

در هنگام انتخاب و خرید پرده هوا جهت استفاده در محیط های مثل پاساژ ها، رستوران ها و سردخانه ها باید قبل از خرید به فاکتور های مهمی مثل ظرفیت، طول و مدل و برند پرده هوا توجه فرمایید و در سایت تخصصی دماتجهیز، اطلاعات فنی چندین مدل پرده هوا به همراه مشخصات فنی آن معرفی شده است.

انواع پرده هوا بر اساس برق مصرفی

به طور معمول پرده هوا از نظر برق مصرفی در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود که نوع تک فاز آن برای محیط های تجاری و اداری قابل استفاده است و نوع سه فاز آن برای پرده هوای صنعتی قابل نصب هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.